

ტექნიკური პარამეტრის დასახელება |
ნორმა |
ელმავლის სახეობა |
კოქსმქრობი |
ლიანდი, მმ |
1520 |
დენის სახეობა |
ცვლადი |
სამფაზიანი დენის სიხშირე, ჰც |
50 |
ძაბვა, ვ |
380+10%-15% |
ელმავლის მოჭიდების წონა, კნ (ტ.ძ.) |
382,59±11,58 (39±1,18) |
ელმავლის თვალწყვილის რელსებზე დაწოლა,კნ (ტ.ძ.) |
191,29±5,78 (19,5±0,59) |
სავალი ნაწილის ფორმულა |
20 |
წევის ძრავების რაოდენობა |
2 |
ნომინალური სიმძლავრე წევის ძრავის ლილვებზე, კვტ |
100×2=200 |
მაქსიმალური სიჩქარე დატვირთული ვაგონით მოძრაობისას, კმ/ს |
25 |
მოძრაობის სიჩქარე კოქსის მოღებისას, კმ/ს: ა) მშრალი ქრობისას ბ) სველი ქრობისას |
0,5±15% 1,5±15% |
მაქსიმალური წევის ძალა ადგილიდან დაძრვისას, ნ (ტ.ძ.) |
81423 (8300) |
ელმავლის მიერ მოხმარებული მუდმივი დენის საშუალო კვადრატული მნიშვნელობა, ა |
460 |
კბლა გადაცემის ფარდობა |
5,88 |
თვლის გორვის წრის დიამეტრი, მმ |
1050 |
ელმავლის ზომები, მმ: ა) ელმავლის სიგრძე ელმავლის ავტოსაბმის ცენტრებს შორის ბ) ელმავლის სიმაღლე რელსის ზედაპირიდან გ) ელმავლის სიგრძე კაპოტის მიხედვით დ) ელმავლის სიგრძე ძარის ჩარჩოს მიხედვით ე) ელმავლის სიგანე კიბის გათვალისწინებით ვ) ელმავლის სიმაღლე კაბინის მიხედვით ზ) ელმავლის სიმაღლე კაპოტის მიხედვით
|
8000 5250 6860 6870 2810 3984 2150
|
სიმაღლე რელსის თავიდან ავტოსაბმის ცენტრებამდე ახალი არტახებისას, მმ |
1060±20 |