

ტექნიკური პარამეტრის დასახელება |
ნორმა |
ელმავლის სახეობა |
კოქსმქრობი |
ლიანდი, მმ |
1520 |
დენის სახეობა |
ცვლადი |
სამფაზიანი დენის სიხშირე, ჰც |
50 |
ძაბვა, ვ |
380+10%-15% |
ელმავლის მოჭიდების წონა, კნ (ტ.ძ.) |
382,59±11,58 (39±1,18) |
ელმავლის თვალწყვილის რელსებზე დაწოლა,კნ (ტ.ძ.) |
191,29±5,78 (19,5±0,59) |
სავალი ნაწილის ფორმულა |
20 |
წევის ძრავების რაოდენობა |
2 |
ნომინალური სიმძლავრე წევის ძრავის ლილვებზე, კვტ |
100×2=200 |
მაქსიმალური სიჩქარე დატვირთული ვაგონით მოძრაობისას, კმ/ს |
25 |
მოძრაობის სიჩქარე კოქსის მოღებისას, კმ/ს: მშრალი და სველი ქრობისას |
2,3±15% |
მაქსიმალური წევის ძალა ადგილიდან დაძრვისას, ნ (ტ.ძ.) |
76910 (7840) |
ელმავლის მართვა |
ირიბი, ავტომატური და ხელის, დისტანციური |
ელმავლის მუდმივი დენის მნიშვნელობა სიჩქარის აკრეფისას, ა |
1140 |
კბლა გადაცემის ფარდობა |
5,88 |
თვლის გორვის წრის დიამეტრი, მმ |
1050 |
ელმავლის ზომები, მმ: ა) ელმავლის სიგრძე ელმავლის ავტოსაბმის ცენტრებს შორის ბ) ელმავლის სიმაღლე რელსის ზედაპირიდან გ) ელმავლის სიგრძე კაპოტის მიხედვით დ) ელმავლის სიგრძე ძარის ჩარჩოს მიხედვით ე) ელმავლის სიგანე კიბის გათვალისწინებით ვ) ელმავლის სიმაღლე კაპოტის მიხედვით |
9500 4296 8360 8370 2900 3416 |
სიმაღლე რელსის თავიდან ავტოსაბმის ცენტრებამდე ახალი არტახებისას, მმ |
1060±20 |