

ტექნიკური პარამეტრის დასახელება |
ნორმა |
თვალწყვილიდან რელსებზე დაწოლა, კნ((ტძ) |
225+6,35-2,25 (23 +0,69-0,23) |
ელმავლის მასა ქვიშის 2/3 მარაგით |
184 +5,62-1,84 |
ნომინალური ძაბვა დენმიმღებზე, ვ |
3000 |
კონსტრუქციული სიჩქარე, კმ/ს |
100 |
წევის ძრავების ჩამოკიდება |
საყრდენ–ღერძული |
სიმძლავრე, კვტ: ა) საათურ რეჟიმში ბ) ხანგრძლივ რეჟიმში |
5360 4600 |
წევის ძალა, კნ(კგ.ძ): ა) საათურ რეჟიმში ბ) ხანგრძლივ რეჟიმში გ) წევის ძალა მაქსიმალური 100 კმ/სთ სიჩქარისას და ველის მაქსიმალურად შესუსტებისას |
387 (39500) 314 (32000)
137 (14000) |
სიჩქარე, კმ/სთ: ა) საათურ რეჟიმში ბ) ხანგრძლივ რეჟიმში |
48,7 51,2 |
წევის ძრავების მომჭერებზე ძაბვის რეგულირება |
საფეხურებრივი |
ელექტრული დამუხრუჭება |
რეკუპერაციული |
მ.ქ.კ. ხანგრძლივ რეჟიმში (დამხმარე მანქანების გარეშე) |
0,907 |
დანიშნულება |
სათვირთო გადაზიდვები |
ლიანდი, მმ |
1520 |
სავალი ნაწილის ფორმულა |
20(20-20) |
კბლა გადაცემის ფარდობა |
88/23 |
სხვაობა ერთი თვალწყვილისთვლების რელსებზე დაწოლას შორის, კნ (ტ.ძ.), არაუმეტეს |
4,9 (0,5) |
სიმაღლე რელსის თავიდან ავტოსაბმის ცენტრებამდე, მმ |
1040-1080 |
თვლის გორვის წრის დიამეტრი ახალი არტახებისას, მმ |
1250 |
სიმაღლე რელსის თავიდან დენმიმღების თავკავის მუშა ზედაპირამდე, მმ დაშვებულ მდგომარეობაში მუშა მდგომარეობაში |
5120 5500-5700 |
ელმავლის ზომები, მმ: ა) ელმავლის სიგრძე ელმავლის ავტოსაბმის ცენტრებს შორის ბ) ძარის სიგანე |
32840 3160 |
ეკონომიური (ურეოსტატო) მახასიათებლების რაოდენობა |
15 |
გაშვების დანაკარგების კოეფიციენტი |
0,375 |