

ტექნიკური პარამეტრის დასახელება |
ნორმა |
ლიანდაგის სიგანე, მმ |
1520 |
სავალი ნაწილის ფორმულა |
20-20 |
კბილა გადაცემის კბილანების კბილთა შეფარდება |
88/23 |
ნომინალური ძაბვა, ვ |
3000 |
სიჩქარე კმ/სთ: ა) საათური რეჟიმის ბ) ხანგრძლივი რეჟიმის გ) მაქსიმალური (კონსტრუქციული) |
48,7 51,2 100 |
ელმავლის ღერძის რელსებზე დატვირთვა კნ(ტძ) |
225,4 ± 4,9 (23 ± 0,5) |
ელექტრომავლის მასა სილის 2/3 მარაგით, ტ |
92 ± 2 |
სიმძლავრე წევის ძრავის ლილვებზე საათურ რეჟიმში, კვტ |
2680 |
წევის ძალა, კნ: ა) საათური რეჟიმის ბ) ხანგრძლივი რეჟიმის |
193,5 157 |
წევის ძრავის ჩამოკიდება |
საყრდენ–ღერძული |
წევის ძრავის მომჭერებზე ძაბვის რეგულირება |
საფეხურებრივი (კონტაქტორულ–რეოსტატული) |
ელმავლის მ.ქ.კ. ხანგრძლივ რეჟიმში, არა ნაკლებ |
0,88 |
მ.ქ.კ. დამხმარე მანქანების გათვალისწინების გარეშე, არა ნაკლებ |
0,91 |
თვლის გორვის წრის დიამეტრი ახალი არტახებისას, მმ |
1250 |
ელმავლის ზომები: ა) ელმავლის სიგრძე ელმავლის ავტოსაბმის ცენტრებს შორის, მმ ბ) ძარის სიგანე,
მმ გ) ავტოსაბმის ღერძის სიმაღლე რელსის თავიდან ახალი არტახების შემთხვევაში, მმ დ) სიმაღლე რელსის თავიდან დენმიმღების თხილამურის მუშა ზედაპირამდე, მმ დაშვებულ მდგომარეობაში მუშა მდგომარეობაში |
16450 3160
1040-1080
5120 5500-7000 |
10 კმ/სთ დასაშვები სიჩქარით გასავლელი მრუდის მინიმალური რადიუსი, მ |
125 |